Splošni pogoji poslovanja
Spletno trgovino www.rosara-decor.si upravlja podjetje ROSARA.
Polno ime: ROSARA, Sara Petek s.p.
Kratko ime: ROSARA
Naslov: Podklin 7a, 1357 Notranje gorice
Transakcijski račun: SI56 2900 0005 3432 016
Matična številka: 9023224000
Davčna številka: 34063153
E-pošta: info@rosara-decor.si
Telefon: +386 (0)40 200 618
Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 18.12.2021 .
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.rosara-decor.si (v nadaljevanju: ROSARA ali »ponudnik«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov
ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje ROSARA ter poslovni odnos
med ROSARA, registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).
- SPLOŠNO O ROSARA
Spletna trgovina ROSARA je namenjena prodaji dekorativnih, ročno izdelanih v Sloveniji, unikatnih izdelkov. Več o spletni trgovini si lahko preberete tukaj https://rosara-decor.si/najina-zgodba/ .
2.DOSTOPNOST INFORMACIJ
V skladu z 43. b členom ZVPot-UPB2 se ponudnik zavezuje, da uporabniku pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
– bistvene značilnosti izdelkov,
– dostopnost artiklov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost pogodbe,
– rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnilo postopka ob vračilu/reklamaciji/pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
3.PONUDBA IN IZVOR
Ponudba na spletni trgovini ROSARA se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne,
razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v
primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru,
ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik
kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo
o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Ob registraciji v sistem trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo.
Z registracijo ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika
ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
- NAČINI PLAČILA
– z nakazilom na TRR račun (predračun ponudnika)
– kartično plačilo
5.KODE ZA POPUST/AKCIJE
Kode za popust se ne seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače in ne veljajo na izdelke v akciji, razen če je tako določeno.
Poleg dane kode za popust se v spletni trgovini lahko najdejo tudi druga znižanja. Ta znižanja so jasno navedena ob izdelku, na katerega se
znižanje nanaša.
Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite izdelek pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so
znižani enaki izdelki.
6.SLIKOVNI MATERIAL IN GRAFIKA
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last ROSARE. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov,
je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične saj je vsak izdelek narejen ročno in unikatno. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
7.MNENJE O IZDELKU
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo
očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz
informacij v mnenjih.
8.POSTOPEK NAKUPA IN RAČUN
ROSARA nastopa kot podjetje, ki ponuja blago preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju ROSARA. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik po odpremi naročenih izdelkov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški v pdf formatu na elektronski naslov kupca.
Račun k pošiljki ni priložen. V kolikor bi ga želeli prejeti tudi v fizični obliki, nam prosim to sporočite na info@rosara-decor.si.
V primeru osebnega prevzema kupec račun za nakupljene izdelke prejme ob njihovem prevzemu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu.
Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
9.POSTOPEK NAKUPA
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
- Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo.
Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@rosara-decor.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
- Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda v največ 72 urah, preveri zalogo naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov
med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Ponudnik si prizadeva za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov. Kljub temu ne more zagotoviti,
da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni.
- Naročilo zaključeno in poslano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem
sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi vseh izdelkov: vsak izdelek je treba pred uporabo na varen način preizkusiti.
Če niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi ga preizkusili, ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko
škodo ali škodo na zdravju ljudi, vas prosimo, da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite ponudnika in mu izdelek vrnete.
Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in NA LASTNO ODGOVORNOST.
10.ZLORABA NAKUPA
Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku
do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@rosara-decor.si ).
Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom,
ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja
točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku
dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila
in nimajo v naprej določene veljavnosti.
11.CENE
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), saj se DDV ne obračunava
na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj
ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni
med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v
obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo
(kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo
tako za ponudnika kot za kupca.
12.VARNOST NAKUPA
Pri registraciji na ROSARA se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov.
ROSARA se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranila za namen nemotene izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo
ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba,
ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.
13.DOBAVLJIVOST IZDELKOV / ZALOGA
Če je izdelek na zalogi, se odpremi najkasneje v roku 5 delovnih dni, od dneva plačila predračuna oz. od dneva kartičnega plačila.
V primeru da izdelka ni na zalogi, zaradi ročno narejenih izdelkov, se rok dobave podaljša (max. 14 dni).
Podatki o zalogi so prikazani v opisu vsakega izdelka.
V primeru naročila po želji, se lahko rok dobavljivosti podaljša na dodatnih 7 delovnih dni.
Personaliziranih izdelkov, narejenih po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in po elektronski pošti obvesti kupca (kupec od ponudnika prejme obvestilo
o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ter v primeru pritožbe.
14.DOSTAVA / NAROČILA
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je GLS, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo,
če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito.
Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu oz. računu, ki jih poravnate skupaj z zneskom naročila.
Vsako naročilo oddano skozi sistem Rosara trgovine bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.
Vaše naročilo bo šlo v izdelavo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke. Rok dobave je 10 delovnih dni od plačila.
Če v času dostave kupca ni na predvidenem mestu dostave, bo dostavljavec pustil sporočilo, kjer bodo nadaljnja navodila.
Pri naročilu pa vam zaračunamo tudi poštnino, pavšalen strošek dostave blaga znaša 4€.
15.VRAČILO IZDELKA IN PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe,
ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od
pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.
Izdelek je potrebno poslati na naslov Sara Petek s.p., Podklin 7a, 1351 Brezovica pri Ljubljani, v primerni embalaži, primerno zaščiten, neuporabljen.
Priložen mora biti pravilno izpolnjen obrazec za vračilo/reklamacijo, z navedenimi vsemi podatki o kupcu.
V kolikor je izdelek poškodovan, umazan, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.
Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka
- izdelkov, ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Vse potencialne nepravilnosti oz. reklamacije ponudnik rešuje v sodelovanju s kupcem na za oba najboljši možni izid.
Personaliziranih izdelkov, narejenih po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.
16.MENJAVA IZDELKA
Kupec ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drug izdelek, in sicer na kontaktni e-naslov (info@rosara-decor.si)
Kupec mora nato blago podjetju vrniti v 15 dneh po pisnem sporočilu, ob tem sam krije neposredne stroške vračila.
Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani ter neuporabljeni.
Priložena mora biti kopija računa in izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILO/MENJAVO/REKLAMACIJO.
Stroške vračila blaga krije kupec.
Stroške ponovnega pošiljanja izdelka krije ponudnik.
Možnost menjave ne velja za izdelke, ki so bili izdelani po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam ali ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Če ponudnik v roku 30 dni od prejema neustreznega blaga ne more dostaviti nadomestnega blaga, se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
17.POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb,
uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti
postopek reklamacije pri GLS dostavni službi.
18.PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika preko e-maila: info@rosara-decor.si ali pisno na
naslov podjetja:
Sara Petek s.p., Podklin 7a, 1357 NOtrenje Gorice. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora,
vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
19.VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Upravljavec spletne strani in ponudnik vse osebne podatke, prejete prek spletne trgovine, obdelujeta v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in zlasti s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR). Upravljavec spletne strani in ponudnik (v nadaljevanju vsak upravljavec osebnih podatkov)
obdelujeta osebne podatke na zakonit in transparenten način. Upravljavec zbira osebne podatke za določene zakonite namene in ne zbira osebnih podatkov, ki niso potrebni za te namene, niti ne obdeluje osebnih podatkov na način, ki ni združljiv s temi nameni. Osebni podatki morajo biti točni,
ustrezni in omejeni na tiste, ki so potrebni za namene obdelave. Upravljavec si tudi prizadeva zagotoviti, da so osebni podatki točni in redno posodobljeni. Upravljavec osebnih podatkov ne hrani dlje, kot je potrebno za namene obdelave. Osebnih podatkov ne prenašamo izven Evropske unije (v nadaljevanju EU)
ali Evropskega gospodarskega prostora (v nadaljevanju EGP).Upravljavec spletnih strani zbira zgolj tiste osebne podatke, ki jih uporabnik sam posreduje ob registraciji in v obdelavo katerih uporabnik izrecno privoli. Za uspešno registracijo na spletni strani mora uporabnik posredovati svoj elektronski naslov, ime,
priimek, naslov za dostavo ter po želji tudi kontaktno telefonsko številko, za hitrejšo komunikacijo ter izbrati geslo.
Ponudnik obdeluje samo tiste osebne podatke, ki jih uporabnik sam posreduje ob registraciji in v obdelavo katerih uporabnik izrecno privoli.
Obdelovanje teh osebnih podatkov temelji na upravičenem interesu ponudnika oziroma na izpolnitvi prodajne pogodbe (naročila), saj ponudnik brez obdelovanja teh podatkov ne more izpolniti naročila oziroma prodajne pogodbe, ki je z naročilom sklenjena. Tistim uporabnikom, ki v to privolijo, lahko ponudnik pošlje zgolj komercialna sporočila o izdelkih, ki jih ponuja.
Ponudnik ne pošilja komercialnih sporočil o drugem blagu ali storitvah. V nobenem primeru upravljavec osebnih podatkov ne obdeluje občutljivih osebnih podatkov, kamor primeroma sodijo osebni podatki, ki razkrivajo rasno ali etnično poreklo, politična prepričanja, verska ali filozofska prepričanja, spolno življenje ali spolno usmerjenost, članstvo v sindikatu oziroma informacije, ki so povezane z zdravstvenim stanjem, kaznivimi dejanji in kazenskimi obsodbami.
Upravljavec osebnih podatkov je sprejel tudi ustrezne organizacijske, upravne, tehnične in fizične ukrepe za zaščito in varstvo osebnih podatkov, zlasti pred nenamernim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkritjem ali dostopom do osebnih podatkov, ki so primerni glede na naravo obdelanih osebnih podatkov in prepoznanim grožnjam oziroma tveganjem.
Upravljavec osebnih podatkov ne bo posredoval nikomur, razen osebi, na katero se podatki nanašajo, in sicer na njeno zahtevo in nadzornemu organu v primeru ustrezne zahteve. Upravljavec osebnih podatkov tudi ne bo prenašal v tretjo državo.
Zahteve posameznikov, na katere se osebni podatki nanašajo (npr. zahtevo za dostop do osebnih podatkov, zahtevo za popravek osebnih podatkov, zahtevo za omejitev obdelave, zahtevo za izbris osebnih podatkov, zahtevo za prenos, uveljavitev pravice do ugovora zoper obdelavo osebnih podatkov), upravljavec osebnih podatkov sprejema prek vseh komunikacijskih poti, predlagamo pa, da se na nas obrnete preko elektronske pošte (info@rosara-decor.si).
Vse zahteve bodo obravnavane v skladu z veljavno zakonodajo. Odgovor na zahtevo bo posameznik prejel v roku enega meseca po tem, ko je upravljavec osebnih podatkov prejel zadostne informacije o zahtevi in preveril identiteto prosilca, razen v izjemnih primerih, v katerih se lahko ta rok podaljša za dva dodatna meseca. V morebitnih izjemnih primerih vas bomo v roku enega meseca obvestili o morebitni zamudi in njenih razlogih.
Upravljavec osebnih podatkov ne obdeluje avtomatizirano, niti ne opravlja profiliranja na podlagi osebnih podatkov.
Podrobnejše obvestilo o pravicah posameznikov, na katere se podatki nanašajo, in o varovanju osebnih podatkov nasploh, je na voljo v posebnem dokumentu: »Pravilnik o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov.«
- PIŠKOTKI
Za zagotavljanje boljše in bolj prilagojene spletne storitve uporabljamo tehnologijo piškotkov. Piškotek je majhna besedilna datoteka, ki jo vaš spletni brskalnik shrani oziroma prebere na trdi disk vaše naprave. Piškotki omogočajo bolj varno in hitrejšo uporabo spletnih strani, saj si lahko zapomnijo določene uporabniške preference. Podatki, shranjeni v piškotkih, ki se uporabljajo na spletni strani, ne vsebujejo osebnih podatkov, na podlagi katerih je mogoče določiti identiteto posamezne osebe. Obdelava piškotkov oziroma podatkov, ki jih piškotki vsebujejo, temelji na privolitvi uporabnika, izraženi prek spletnih strani ali prek nastavitev v brskalniku.
Piškotke lahko uporabnik blokira ali odstrani prek spletnega brskalnika ali z uporabo posebne programske opreme, vendar ima uporabnik lahko v tem primeru težave z uporabo določenih delov (funkcij) spletnih strani.
Spletne strani uporabljajo naslednje vrste piškotkov:
Nujno potrebni piškotki omogočijo, da se pomikate po spleti strani in uporabljate osnovne funkcije. Ti piškotki so nepogrešljivega pomena za uporabo spletnih strani.
Piškotki za posebne funkcije se uporabljajo za prepoznavanje uporabnika, ki se vrne na spletne strani, in omogočajo izboljšano in bolj prilagojeno uporabnost, kot je denimo upoštevanje želja oziroma preferenc uporabnika. Ti piškotki zbirajo anonimne podatke in ne spremljajo nobenih aktivnosti na drugih spletnih straneh. Obdobje veljavnosti teh piškotkov znaša največ 2 leti.
Piškotki za analitiko in boljše delovanje omogočajo prepoznavanje in štetje števila uporabnikov ter zbiranje podatkov o tem, kako se spletna stran uporablja. Obdobje veljavnosti teh piškotkov znaša največ 2 leti.
Privolitev za piškotke lahko uporabnik kadar koli prekliče.